Help-Desk
Η εξυπηρέτηση των πελατών, είναι για την Yassoo24, κύριας σημασίας και για αυτό το λόγο έχουμε υλοποιήσει ένα ειδικό μηχανογραφικό σύστημα e-ticketing όπου καταγράφονται τα αιτήματα και ανάλογα με τη φύση του αιτήματος κατανέμονται στους αντίστοιχους υπεύθυνους της ομάδας υποστήριξης προς επίλυση.
Η υποστήριξη μέσω του Help desk έχει τρία στάδια και εξαρτάται από τη φύση του αιτήματος:
• 1ο στάδιο: λύση αιτήματος με email
• 2ο στάδιο: λύση αιτήματος με τηλεφωνική επικοινωνία
• 3ο στάδιο: λύση αιτήματος με σύνδεση στον υπολογιστή του πελάτη μέσω remote desktop.
Η εξυπηρέτηση των πελατών, είναι για την Yassoo24, κύριας σημασίας και για αυτό το λόγο έχουμε υλοποιήσει ένα ειδικό μηχανογραφικό σύστημα e-ticketing όπου καταγράφονται τα αιτήματα και ανάλογα με τη φύση του αιτήματος κατανέμονται στους αντίστοιχους υπεύθυνους της ομάδας υποστήριξης προς επίλυση.
Η υποστήριξη μέσω του Help desk έχει τρία στάδια και εξαρτάται από τη φύση του αιτήματος:
• 1ο στάδιο: λύση αιτήματος με email
• 2ο στάδιο: λύση αιτήματος με τηλεφωνική επικοινωνία
• 3ο στάδιο: λύση αιτήματος με σύνδεση στον υπολογιστή του πελάτη μέσω remote desktop.